Fiecare dintre noi vrea sa arate bine si sa aiba un abdomen frumos, plat si sculptat. Cu toate ca exercitiile fizice ajuta la modelarea acestuia, ele nu sunt de ajuns pentru a obtine forma dorita. Sportul si exercitiile specifice zonei abdominale trebuie insotite si de o alimentatie corespunzatoare, pentru ca abdomenul se creeaza mai mult la masa decat la sala.

Asadar, daca vrei sa ai un abdomen de invidiat, uite ce alimente trebuie sa introduci in regimul alimentar:

 

applesMerele. Sunt o sursa importanta de fibre, care confera senzatia de satietate, ajutandu-te      sa tii foamea sub control. Te hidrateaza datorita continutului ridicat de apa: 80% si lupta impotriva cancerului, contribuind, in acelasi timp, la      reducerea nivelului colesterolului. Insa, nu este bine sa faci exces, intrucat merele pot fermenta in stomac, cauzand senzatia de balonare;

 

 

  • Migdalele. Un pumn de migdale pe zi este suficient pentru a beneficia de vitaminele si mineralele pe care acestea le contin: magneziu – tine la distanta durerile de cap si iti asigura energie pentru un timp indelungat, vitamina E –      antioxidant, reduce riscul infarcturilor si previne cancerul, infrumuseteaza pielea si parul;

 

Ouale. Bogate in proteine si sarace in calorii, reprezinta un aliment ideal in diete, pentru cei care vor sa creasca masa egg-sandwichmusculara sau sa se defineasca.  Pe langa proteine, sunt pline de vitamine: A, B12, B9, minerale: fier, fosfor, zinc. Consuma-le la micul dejun si vei observa ca pana la urmatoarele mese vei resimti senzatia de foame mai putin.